top news

Producten
Top News

People 4 lanceert een nieuw merk in Nederland: Salon Hair Every Day oftewel Shed. Bij Shed geloven ze in de kracht van haar. Niet alleen als modestatement, maar als een verlengstuk van een persoonlijkheid.

Moroccanoil verrast salons opnieuw met een innovatieve toevoeging aan het kleurassortiment: Color Rhapsody 10, een collectie permanente haarkleuring die het haar in slechts tien minuten trans­formeert.

Curvy Crème van LOMA Beauty is een stylingproduct dat krullen en golven activeert en tegelijkertijd een medium, flexibele hold biedt. De innovatieve formule is geschikt voor alle haartypes en biedt pluiscontrole, kleurbehoud en gewichtloze definitie.

De AirLight Pro van L’Oréal Professionnel is de nieuwe must-have haardroger voor de salon. Sanjay Ramcharan van salon ADDICT in Haarlem mocht de professionele haardroger als eerste in Nederland testen.

Authentic Beauty Concept heeft een nieuwe stylinginnovatie ontwikkeld: de Cosmic Blow-Dry Jelly. Het product is mede-gecreëerd met industrie-expert en een van de Global Advocates van het merk, Juliette den Ouden.

Keune Hair­cosmetics zet het belang van styling centraal met de relaunch van de Style range en biedt kappers de juiste tools om een wereld aan looks te creëren.

Krullen of haar met textuur behandelen wordt makkelijker, beter én veiliger met de Curls and Texture kit van Oligo Professionnel.

Pagina 1 van 30
Copyright © 2012 | All rights reserved • Edizioni Esav s.r.l. | login | Powered by coolshop

popup - Wisepops - script

Cookies - NL