top news
Next Generation Haircare
08 september 2025Een belangrijke herlancering van Keune Care in september bouwt voort op meer dan een eeuw toewijding en inzet voor de professionele kappersbranche.
New kid on the block
23 juli 2025People 4 lanceert een nieuw merk in Nederland: Salon Hair Every Day oftewel Shed. Bij Shed geloven ze in de kracht van haar. Niet alleen als modestatement, maar als een verlengstuk van een persoonlijkheid.
Kleuring in tien minuten
23 juli 2025Moroccanoil verrast salons opnieuw met een innovatieve toevoeging aan het kleurassortiment: Color Rhapsody 10, een collectie permanente haarkleuring die het haar in slechts tien minuten transformeert.
Activeer krullen en golven
08 mei 2025Curvy Crème van LOMA Beauty is een stylingproduct dat krullen en golven activeert en tegelijkertijd een medium, flexibele hold biedt. De innovatieve formule is geschikt voor alle haartypes en biedt pluiscontrole, kleurbehoud en gewichtloze definitie.
Supersnel droog met infrarood
22 april 2025De AirLight Pro van L’Oréal Professionnel is de nieuwe must-have haardroger voor de salon. Sanjay Ramcharan van salon ADDICT in Haarlem mocht de professionele haardroger als eerste in Nederland testen.
Multifunctionele stylinginnovatie
30 januari 2025Authentic Beauty Concept heeft een nieuwe stylinginnovatie ontwikkeld: de Cosmic Blow-Dry Jelly. Het product is mede-gecreëerd met industrie-expert en een van de Global Advocates van het merk, Juliette den Ouden.
Creëer catwalkwaardige looks
25 oktober 2024Keune Haircosmetics zet het belang van styling centraal met de relaunch van de Style range en biedt kappers de juiste tools om een wereld aan looks te creëren.